pondělí 2. června 2014

Džbán - redesign původního

Dnes vám chci ukázat, jak je možné předělat džbán, jehož původní podoba byla příliš folklorní. Protože mi ho ale manžel koupil na Hluboké mám k němu zvláštní vztah a rozhodla jsme se ho trochu přizpůsobit NORDIC stylu. Nejdříve bylo nutné maskovací páskou nalepit linku, kde se bude natírat. Použila jsem akrylovou měďěnou barvu (zn. Nerchau ). Měď je nyní velmi módním materiálem a ještě se k ní vrátím v některém dalším postu. A poté, co byly vrstvy akrylové barvy dostačené, jsem použila samolepící tapetu a džbán dotvořila černými trojúhelníky.
Takže takto vypadal džbán před mým zásahem
A takto jsem si s ním vyhrála.
pomocí samolepící černé matné tapety je možné předělat řadu vašich již nemoderních věcí nebo jim zkrátka vdechnout trochu NORDIC ducha i s malou námahou a malou investicí a ještě se u toho báječně vyblbnout a zrelaxovat.

Žádné komentáře :

Okomentovat