středa 18. června 2014

Ptačí slet od Ferm living

Dánský design s retro šarmem - to jsou výrobky od společnosti FERM LIVING.



Skandinávská lehkost a příroda z každého výrobku jen dýchá. Nejčastěji jsou výrobky černobílé s geometrickým dekorem nebo jen tak čistě přírodní, s vůní dřeva z dánských lesů, s přírodními motivy. Právě Ferm living je značka, kterou najdete ve všech správných NORDIC interiérech, ať už v kuchyních, obývacích pokojích, koupelnách či na terase, tyto výrobky si prostě zamilujete.


Tak např. utěrka s ptáčky ... tento něžný přírodní motiv prezentuje tuto značku stejně dobře jako moderní trojúhelníky. Ptáčci dokonce, jako symbol " připraveni ke vzletu " , se stali vizí studia, které vzniklo v roce 2005 a jeden ptáček zůstal dodnes součástí loga.



Využila jsem tento hezký motiv pro dnešní DIY tvoření a výsledek vám hned ukážu. Postupovala jsem podobně jako v příspěvku Číslování - jen jsem motiv před tiskem ozrcadlila a nalepila - a pak už jen vystřihla. Motiv s ptáčky jsem pak nalepila na sklenici s patentním zavíráním. Skladuji v ní cukr, aby mi ve špajzu nenavlhnul .  A dřevěnou naběračku mám od šikovných ručiček z chráněné dílny - Dřevovýroba Otradov - mrkněte k nim, mají skvělé ceny.






Pokud se vám podaří ptáčky vystřihnout tzv. jedním tahem - získáte šablonu k nalepení, kterou ještě můžete dál využít. Já jsem ji nalepila na pruh bavlněné látky a barvou na textilie vybarvila. Motiv ještě čeká na dotvoření , takže o tom v příštím příspěvku.




Žádné komentáře :

Okomentovat