úterý 15. července 2014

Dřeváky jako od Pia Wallén

Asi před 3 roky jsem si koupila černé a žluté dřeváky - tady - koukněte, prostě jsem neodolala a možná se vám to stane taky. :)  Mají velký výběr druhů a barev a myslím, že jsou stále IN. Moc jsem je však ještě nenosila, léto přece jen víc trávím v žabkách a co jsme na venkově tak obouvám pevnější obuv  jen do auta. Ale napadlo mě, předělat je do NORDIC designu a to celkem lehce. Sledujte...

Jaký jiný motiv si vybrat než bílý kříž ? Ten proslavila počátkem 90.let švédská designérka Pia Wallén, když navrhla dnes již designovou ikonu - deku s kříži Crux Blanket


počáteční stav, obyčejné černé dřeváky

Z bílé samolepící tapety vystříhneme křížek o potřebné velikosti - já jsem vybrala 6x6cm, kříže nalepíme na boty. Přesvědčíme se tak lépe, zda se nám do této akce vlastně chce a taky se ujistíme, zda je kříž na správném místě.  Ještě můžeme vše v klidu měnit nebo úplně zastavit.


Jdete do toho ? Pak kříže olepte spolehlivou maskovací páskou.


Kříže ze samolepící tapety odlepte a můžete vybarvit barvou. Tady mám jednu radu - raději obtáhněte obrys kříže a maskovací pásku odstraňte, nebo budete vše opakovat jako já ( na hladké kůži maskovací páska moc nedrží ). Poté malým štětcem vybarvěte kříž. Podobně samozřejmě můžete zdobit i jinými motivy nebo jiné předměty.


Já jsem s výsledkem spokojená, jsou nyní trochu extravagantní a neobyčejné, ale i to se mi líbí. :)







Žádné komentáře :

Okomentovat