úterý 7. října 2014

Sbírejte kamínky

Už jako malá holka jsem měla oblibu ve sbírání kamínků. S věkem tato vášeň trochu polevila, ale z dovolených a výletů jsem si stále vozila aspoň pár kusů. Nejkrásnější jsou samozřejmě kamínky od moře, zvlášť ty bílé hladké oblázky.

Zajímavé kamínky můžete nalézt kdekoliv, stačí se jen dobře dívat. Já jsem léta sbírala kamínky ve tvaru srdíčka a teď, když se mi jich sešlo už docela dost, přemýšlela jsem, jak je co nejlépe využít a použít je jako hezkou milou přírodní dekoraci.

Rozhodla jsem se pro jednoduché aranžmá do černého rámu. Tento rám koupíte v Ikea, jeho výhodou je, že je poměrně široký, takže do něj můžete dát právě i 3D dekorace. Na zadní desku jsem nalepila černý karton a na něj pak srdíčka. Srdíčka jsem lepila lepidlem Pattex super fix. Tuto dekoraci obdivuje každá návštěva. :)










V každém správném NORDIC interiéru by měl být kus přírody, takže sbírejte kamínky.
Můžete na kamínky jen tak malovat nebo je nějak natřít nebo využít jako úchytku či mini květináček, sestavit z nich obrázek nebo.... tady je několik dalších inspirací :














Žádné komentáře :

Okomentovat