neděle 24. května 2015

NAROZENINOVÉ PODĚKOVÁNÍ

Pomalými nesmělými blogerskými krůčky jsem se docupitala
 k PRVNÍM NAROZENINÁM svého blogu.  




Vloni touto dobou jsem vymýšlela jeho první podobu a náplň. Protože je mojí velkou vášní interiérový design, bylo jasné o čem budu psát. V průběhu roku jsem poznala ( zatím jen jako čtenářka ) spoustu dalších úžasných českých ( i slovenských ) blogů a i jim děkuji za zpětné vazby, zmínky o mě, sdílení či komentář. Také díky jim mě tato činnost nepřestala bavit, ačkoliv vím, že mám se co učit a dohánět.

Snad se na mne nebudou zlobit, když zmíním aspoň ty nejlepší z nich s podobným cítěním,
 vkusem a či mému srdci blízké. Dámy, děkuji.
  
úžasné stylingové inspirace, skvělá grafika,  ...Šári děkuji za kalendáře.

sněhově bílý blog, nádherné fotky ... Verunko, díky za design pro Society6

 skvělá Olívka s báječnými postřehy a dobrým vkusem

Lucka, maminka, skvělá fotografka

Martina, čerstvá maminka, krásné interiérové inspirace

Eva, co ráda cestuje a ráda o tom píše

Markétka vás naučí renovovat starý nábytek

Moničiny fotky jsou k sežrání, překrásné laskominy připravuje ve své super kuchyni

Saša má skvělé DIY nápady

vtipná, velmi pracovitá superžena s šicím strojem 

a desítky dalších .... díky za tento blogosvět.

Žádné komentáře :

Okomentovat